عجیب‌ترین مشکلات بیماران؛ از وجود میخ در جمجمه تا بیمار سمی 

شاید شما هم داستان‌های زیادی درباره مراجعه بیمارانی با مشکلات عجیب و غریب به پزشکان شنیده باشید. در ادامه چنتا از عجیب‌ترین مشکلات بیماران در مراجعه به پزشکان رو بهتون میگم: همراه ما باشید 

۱- وجود میخ در جمجمه :

۱- وجود میخ در جمجمه
۱- وجود میخ در جمجمه

یک مرد در ایالت کلرادو با مراجعه به پزشک از دندان درد و تاری دید خود شکایت کرد. پزشک بعد از معاینه فرد نتونست دلیل این مشکل رو متوجه بشه با این حال، عکس از جمجمه این مرد نشون داد اون در زمان کار با تفنگ میخکوب بدون اونکه بفهمه یک میخ رو به جمجمه خودش شلیک کرده. همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بینایی در فرد شده بود.

 

۲- دزدیدن اعضای بدن :

دزدیدن اعضای بدن
دزدیدن اعضای بدن

شاید یکی از عجیب‌ترین موارد بیماران مراجعه کننده به پزشک مربوط به کالین برنز باشه. اون زمانی که تو اتاق عمل چشمای خودش رو باز کرد، دید که پزشکان در حال جداسازی اندامش‌ و پیوند اون به فرد دیگری هستند. پزشکان به اشتباه تشخیص داده بودند که اون به مرگ مغزی دچار شده و تلاش داشتند اندام‌هاش رو به دیگر بیماران نیازمند پیوند بزنند.

 

مطالعه کنید :
عوارض وحشتناک تمیز نبودن فرش ها بر سلامت بدن

۴- خوردن آهنربا :

خوردن اهنربا
خوردن آهنربا

یک کودک ۸ ساله در سال ۲۰۰۸ اقدام به خوردن ۳۰ آهنربا و توپ آهنی به دلیل شباهت اون ها با شکلات کرد. پزشکان بعد از عمل جراحی موفق به خارج کردن این قطعات از شکم این کودک شدند. با این حال، این قطعات باعث وقوع چندین پارگی شدید در دستگاه گوارش اون شده بود.

 

۵ – ماندن نوزاد در شکم مادر:

جنین
– ماندن نوزاد در شکم مادر

 

در سال ۱۹۹۹ پزشکان هندی به مورد بسیار عجیبی برخورد کردند. یک زن کشاورز هندی یکی از نوزادان خودش در دوره بارداری رو به مدت ۳۶ سال تو رحم خودش نگه داشته بود. پزشکان در ابتدا تصور می‌کردند شکم این زن به دلیل وجود تومور بزرگ شده ، اما عکس از شکم این زن نشون داد که این تومور حاوی دست و پا و دیگر اجزای یک انسان هستش. این زن به دلیل اینکه در زمان بارداری به پزشک مراجعه نکرده و در خانه وضع حمل کرده بود، پی به وجود نوزاد دوم نبرده بود.

 

۶ – بیمار سمی :

عجیب‌ترین مشکلات بیماران؛ از وجود میخ در جمجمه...
بیمار سمی

 

گلوریا رامیرز، یک بیمار سرطانی در سال ۱۹۹۴ به بیمارستان مراجعه کرد. پرستاران زمانی که در حال انجام آزمایش خون اون بودند به بوی عجیبی در خون این بیمار پی بردند. این زن به دلیل وخامت حالش فوت کرد، اما ۲۳ نفر از افراد نزدیکش تو بیمارستان که بوی عجیب خونش رو استشمام کرده بودند دچار مسمومیت شدند .

 

عوارض وحشتناک تمیز نبودن فرش ها بر سلامت بدن
جهت دسترسی به مطالبی مانند عجیب‌ترین مشکلات بیماران؛ از وجود میخ در جمجمه… و بیشتر ما را دنبال کنید :
fast_health20